مسابقه سامانه نظارت همگانی 1888

ایجاد شده توسط : admin1957
1396/6/20
rating

سازمان بازرسی شهرداری تهران که همواره سعی كرده است برای ارتقاء سطح زندگی شهروندان تهرانی بهترین خدمات رفاهی را در اختیار آنها قرار دهد تا رضایتمندی آنها را به همراه داشته باشد. قصد دارد  با هدف معرفي و افزايش سطح شناخت شهروندان و كارمندان دومين مسابقه اينترنتي سال 96 را با عنوان عيد ولايت با همكاري بازرسي كليه واحدهاي شهرداري برگزار نمايد


به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مشاركت و همراهی بازنشستگان در رسیدن سازمان بازنشستگی به برنامه‌هایش، مشاركتی معنادار است كه می‌تواند با ارائه نظرها، پیشنهادها، انتقادها و تقدیر و تشکر ها حاصل شود.

بر همین اساس، سامانه نظارت همگانی 1888 سازمان بازنشستگی شهرداری تهران راه‌اندازی شده تا شروعی بر مشاركت بازنشستگان در مدیریت خدمات رسانی باشد و بازنشسته ها بتوانند نظرها، پیشنهادها، انتقادها و یا حتی تشکر خود را از برنامه ها یا پرسنل سازمان به گوش مسئولان و مدیران برسانند.

بر اساس این گزارش، سامانه نظارت همگانی 1888 حلقه اتصال میان شهروندان و مدیریت شهری است. واقعیت آن است که همواره اینگونه نیست که طرحی تصویب و اجرایی شود و مخاطبان سازمان هم بی‌تفاوت از كنار آن بگذرند بلكه ضروری است تا مدیریت سازمان بداند طرحی كه اجرا شد، چه نقصی دارد یا اینكه چقدر مفید است و در نگاهی مشاركت‌طلبانه‌تر، چه ضعف‌ها و نارسایی‌هایی در فعالیت‌های روزمره بازنشستگان ایجاد می کند.

مشارکت بازنشستگان از طریق سامانه 1888 به‌طور قطع بسترسازی لازم برای انجام بهتر كارها را ایجاد می‌كند و برنامه ریزی را بسیار ساده تر می سازد

‌بر اساس این گزارش، شعار این سامانه «شهروند مسئول و مدیر پاسخگو» است و در واقع این بازنشستگان به عنوان مخاطبان اصلی هستند كه با تماس‌هایشان با 1888 مسئولانه می‌پرسند و مدیران سازمان بازنشستگی پاسخگوی‌شان خواهند بود. ‌این سامانه در 4 قالب انتقاد، شكایت، پیشنهاد و تقدیر، پیام‌های بازنشستگان را دریافت می‌كند.

مسلما تماس بازنشستگان با این سامانه و اظهارنظر درباره برنامه ها، طرح ها و اقدامات سازمان بازنشستگی می تواند روحیه پرسنل این سازمان را تقویت کند. چراکه نظرهای مخطبان این سازمان در زمانی مدیریت شهری را بر عهده داشته اند و تجربیات و اندیشه های آنان می تواند در بهبود و رفع نواقص و برنامه ریزی مناسبتر موثر باشد. البته باید در نظر داشت که نقد سازنده همراه با اعلام پیام تقدیر، تشکر یا شکایت از عملکرد مثبت و منفی پرسنل می تواند در تسریع روند برطرف سازی مشکلات موثر باشد.

آدرس لینک:

  http://1888.tehran.ir/Default.aspx?tabid=512


  نظرات